Fyr op under kreativiteten og lad ideerne strømme frit!

"Det er en smule nervepirrende at præsentere sin idé for erfarne fagfolk," kommenterede eleverne fra 3.u efter deres inspirerende besøg hos BusinessAalborgs iværksætterrådgivning i GrowAAL

Eleverne blev ikke kun mødt med positiv feedback, men også med innovative forslag til at finjustere deres egne ideer, forretningsmodeller og præsentationen af deres virkelighedsnære teknologiprojekt, der udgør en central del af deres eksamensprojekt.

En stor tak til GrowAAL for en fantastisk introduktion til stedet, et engagerende oplæg om iværksættereventyr samt en spændende rundvisning.

Hvis du nærer drømme om en fremtid som arkitekt, designer, ingeniør, maskinmester eller konstruktør, så dyk ned i studieretningen Industriel Design ved vores åbent hus arrangement. Her kan du få yderligere indsigt i, hvordan vi kan hjælpe dig med at realisere dine ambitioner.