HTX – Hvad venter dig?

Ved åbent hus den 27/1 får du chancen for at møde nogle af vores fantastiske tidligere elever fra gymnasiet. Bliv inspireret af deres unikke historier, eksempelvis:

Michelle, 24 år: Snart kandidat i medicin og drømmer om at blive enten almen praktiserende læge eller børnelæge.

Asbjørn, 25 år: Har startet sin egen YouTube-kanal efter at have taget en bachelor i Mekanik og Produktion. Han studerer nu virksomhedsteknologi med drømmen om at blive civilingeniør.

HTX's forskellige studieretninger åbner op for en verden af muligheder inden for videregående uddannelser. De obligatoriske fag alene giver adgang til 171 spændende valg. Hvis du derimod vælger en studieretning inden for matematik og fysik, vil du have adgang til hele 331 forskellige videregående uddannelser!
Fra at forfølge en karriere som journalist, arkitekt, designer, maskinmester, laborant, politibetjent, datamatiker, diplomingeniør til læge, dyrlæge og meget mere - HTX åbner dørene til en verden af muligheder.
Tidligere gymnasieelever vil sammen med nuværende elever guide dig og besvare alle de spørgsmål, du måtte have.
Træd ind og udforsk dine muligheder ved HTX!

Læs mere om åbent hus her.