Spændende firma åbner dørene for eleverne fra Industrielt design

Eleverne på studieretningen Industrielt design ser frem til en unik oplevelse, hvor de får mulighed for at besøge det prestigefyldte arkitektfirma MVRDV ARCHITECTURE på deres studietur til Rotterdam. Firmaet, der har vundet adskillige internationale priser og involverer mere end 300 designere og arkitekter, har nemlig åbnet dørene for eleverne. Du kan læse mere om firmaet på deres hjemmeside: MVRDV ARCHITECTURE.

Studieturen til Rotterdam samler alle tre årgange og har fokus på høj faglighed, og ligeledes er sociale fællesskaber en prioritet.

For dem, der drømmer om at blive optaget på eksempelvis Designskolen i Kolding, Aarhus designskole eller Det Kongelige Akademi i København, er Industrielt design-studieretningen en ideel træningsgrund.

For at øge chancerne for optagelse på disse videregående uddannelser kræves det nemlig, at man kan præsentere en imponerende portfolio og deltage i en praktisk prøve. Alt sammen kompetencer som eleverne på denne studieretning får mulighed for at udvikle.